++++ Adib Raha Kimi Luqman ++++

By: Mama Kimi n Luqman

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  5  6  7  [8]  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Saturday, 28-Jul-2007 22:03 Email | Share | | Bookmark
Trajedi buah epal (tajuk ciplak lagu anita sarawak)

Ini gambar kitaorg anak beranak di bawah pohon epal kat rumah kawan papa. Besar gak pokok ni, macam pokok jambu batu tinggi dia. Tapi epal nya belum masak lagi, masih hijau kemerah2an. Ni yang buat aku teringat kat rambutan kat kampung ni. Mak kata rambutan pun tengah warna camtulah sekarang ni.

Waaaaaaaaaa nak rambutan gak . Yang, Abang Lie poslah hantar sini. Kat sini 4 biji harga dia 3 pound.



Saturday, 28-Jul-2007 22:00 Email | Share | | Bookmark
Makan lagi

Oven kat rumah dah rosak, tengah tunggu landlord utk dibaiki. Dah dekat 2 minggu tak 'baking-membaking'. Pastu macam mengidam lak nak makan kek. Harapnya minggu depan baiklah oven tu. Maklumlah ada projek besar, nak buat coklat kek Nigella Lawson sempena birthday aku yg terakhir sebelum mencecah angka 30 hahahaha.

So my friend, wish me luck. Moga2 oven tu akan sempat dibaiki sebelum menjelang Ogos nanti.




Tuesday, 17-Jul-2007 20:30 Email | Share | | Bookmark
Luqman



Wednesday, 11-Jul-2007 16:19 Email | Share | | Bookmark
Fruit picking and picnicking

tarikh: 070707
tempat: garson farm, esher
ahli rombongan: adib n family, nazim n family, hezerul n family, shahrul n family, azhar, suhairul

aktiviti:
1.kutip buah ceri, besar gak pokok dia. sebenornya tak leh makan sebelum bayar tp kenalah rasa sikit nak tau sedap ke tidak. kalau dah bayar pastu rasa tak sedap tak ke rugi.

2. pastu piknik tepi tasik (boleh consider tasik ke sebab kecik je) makan nasi lemak, spaghetti, keropok, goreng pisang, pasta goreng, muffin dan lain-lain yg sewaktu dengannya.

3. bila perut dah kenyang, masuk balik dalam farm pegi kutip strawberi ngan raspberi plak. mulanya nak kutip gak blackcurrant tapi rasa dia masam nak mampus, so abaikan saje. baik kutip strawberi byk2, lgpun murah sikit. raspberi plak rasa dia sungguhlah pelik (or tak sedap). dah puas, terus balik sebab hari tu sungguh panas dan terus melepek. .



Wednesday, 11-Jul-2007 16:18 Email | Share | | Bookmark
Jalan-jalan: 070707



[<<  <  1  2  3  4  5  6  7  [8]  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net